Followers

Wednesday 13 July 2011

Kejutan!!

Salam Sejahtera.. Disampaikan berita nasional bla bla bla.....

Terkejut?.. Ala.. tajuk pun kejutan. Aku bukan nk sampaikan berita k ape ke.. cume membincang topik kite pd hari ini iaitu KEJUTAN atau kate omputeh - SURPRISE!!!

Ada org suke kejutan.. Ada juga yg xsuke. Aku?? Lebih byk membuat kejutan dr mdpt kejutan (dpt kejutan letrik tu slalu la).. Ntah lah.. pada aku membuat kejutan tuk org tersayang beri satu kepuasan. Riak terkejut dan gembira yg terpancar di wajah dorg buat kita pun turut merasa kegembiraan mereka. Aku puas andai dpt beri kejutan walaupun ianya skadar kejutan kecil. Xsemestinye kejutan mahal atau besar2an. Contohnya, membeli mknn kegemaran tuk org tersayang pn dah dikira kejutan kn... Tapi jgn la beri kejutan yg negatif plk... Kejutan sampai mati sakit jantung plk org yg dibuat kejutan tu.. Itu da ekstrem sgt. Maksud aku, kejutan yg baik shj ye.

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers