Followers

Wednesday 23 January 2013

Ila datang lagiiii.. Tadaaaaaa!

Assalamualaikum.. Da lama kut..memang da lama sgt x update blog aku ni due to my memory was blocked n growing old wahahahah.. Siyesly aku lupa id ngn password snediri.. Sengal kannnn.. Ni pun aku tembak je tadi n xsangka plk betul :P.

So, tahun 2013 dah kita skang kan.. Aku pn da nk jejak umo 40 soon huhuhu~ tp aku hepi sbb femili msih ade di sisi.. Posting hr ni hanya lah sebagai percubaan.. Aku nk tgk hasilnye gi mana.. Almaklumlah, format pn mcm da baru.. Aku j yg makin lama n older huhuhu..

Akhir kata SALAM MAULIDURRASUL tuk kita semua.. ketahui lah bahawa nabi kita iaitu Nabi Muhammad SAW adalah manusia yg paling sempurna di dunia.. Ruginya kita x hidup di zaman baginda..Tp harap2 sunnah beliau kita teruskan slamanye.. Aku pun x la baik sgt tp siyesly aku in love dgn sifat dan keperibadian yg Allah berikan pd baginda Rasulullah.. Maha Suci Allah yg mengetahui sgalanya.. Allahuakbar!!

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers