Followers

Monday 18 July 2011

Mari Berlawak (koleksi dr lawak bersepah internet)

Lawak Suke
I suke kat U
Terpikat Bile tgk U senyum
Rasanye u lah org yang paling sesuai skali.................
I dah berbincang ngn mother I
Dia da setuju dah.............U macamane??
-
-
-
SUDI XJD ORG GAJI KAMI?? Wahahaha...

Miskin k?
Dengan tergopoh-gopoh Neva yang masih kecil itu masuk ke rumah.

"Ayah....Ibu ...!!" teriaknya.
"Jiran kita itu pasti orang miskin ....."
Si Ayah dan si Ibu sangat terkejut mendengar katanya itu kerana sesungguhnya daerah tempat tinggal mereka adalah daerah orang yang berada.
"Mengapa kamu mengatakan begitu, sayang?"
"Sebab, mereka sudah kecoh hanya kerana anaknya menelan duit syiling lima puluh sen."

Nenek Aku Kaya??
Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Rahmat pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.

Nenek : Rahmat, nenek dah tak kuat lagi, nenek minta kamu sambung usahakan kebun nenek...

Rahmat : Jgn cakap mcm tu, nek... (dlm hati - tak sia2 aku balik kampung... dapat pulak harta pusaka nenek).
Nenek : Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jgn lupa disiram tiap hari tanaman nenek.
Rahmat : Baik nek, nenek jangan bimbang ttg hal itu... Tapi dimana kebun nenek? Rahmat tidak pernah tahu?
Nenek : Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi passwordnya
Rahmat :lorrr...


Oh Gadis Rambut Perang
Seorang gadis berambut perang telah pergi ke sebuah kedai elektronik..

Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, barang ini tidak di jual untuk orang berambut perang..
Gadis berambut perang itu segera bergegas pulang dan terus menyembur rambutnya. Lalu dia pergi semula ke kedai tadi dan berkata kepada penjualnya..
Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..
Gadis itu berfikir.."Oh, dia masih mengenaliku'..lalu gadis itu melakukan perubahan 100% kepada dirinya. Dia memotong rambutnya dan mewarnakannya dengan warna baru, memakai pakaian baru dan kaca mata besar.
Gadis itu menunggu beberapa hari, lalu dia pergi semula ke kedai itu.. Dia pergi ke penjual itu dan berkata,
Gadis    : Aku ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..
Kerana kecewa gadis itu bertanya..
Gadis    : Bagaimana kamu tahu aku yang berambut perang..
Penjual  : Kerana ini bukan TV tapi Microwave..~ sengal..

Ape Dia!!
Pada suatu seorang wanita bersama anaknya yg masih kcil mnaiki bas......
pemandu bas bkata...."Inilah bayi paling hodoh prnh saya jumpa......"
wanita itu terus marah kpd pemandu bas tersebut dan trus mnuju k tmpat duduk
seorang pmuda nampak wanita tersebut dan mendekatinya ...
dia bertanya ..."knapa kakak marah?"
"pemandu bas yg membuatkn saya marah...saya x puas hati..."
"xpa kakak..pergilah pukul pemandu bas tersebut...."
"ok..kakak hendak pergilah ni..."
"xpa kakak pergilah....biar saya tolong pegang MONYET  kakak......" :P

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers